July 2, 2010

මගෙ බ්ලොග් එක hack කරලා... :(

කවුරු හරි මගෙ බ්ලොග් එක hack කරලා.මම දාපු නැති පොස්ට් එකක් දාලා.මට හිතාගන්න බෑ කවුද මෙහෙම කරන්නේ කියලා.අනේ ඒ කෙනා මේක බලලා අයෙමත් මොනවත් කරන්න එපා.මම කැමති නෑ මගෙ බ්ලොග් එක කැත කරනවා ට.මම කරුණිකව කියන්නේ...smile smile

කට්ටියම මේකත් බලන්න,

මේක තමයි අද මම බ්ලොග් එකට එනකොට දාල තිබ්බ comment එක,mad evil eek





මේක පැහැදිලි නැත්නම් මේකෙන් බලන්න,biggrin

කරුණාකරලා කියනවා ද මෙහෙම කරන්න හේතුව???මගෙන් මොනවා හරි වැරැද්දක් වුනා ද???questionquestion


බ්ලොග් සංසදයේ ඉන්න මගෙ සහොදර සහොදරියන් ට කියන්නේ මේ වගෙ දෙයක් ඔබේ බ්ලොග් එකටත් වෙන්න පුලුවන්.එකෙන් බෙරෙන්න බලන්න.biggrin wink smile

ඔබත් ඔබේ බ්ලොගය පිළිබදව සැලිකිලිමත් වන්න...exclaim exclaim exclaim


2 comments:

  1. මචං ShoutMix එකේ ඔයාගේ නමින් චැට් කරන්න බ්ලොග් එක හැක් කරන්නම ඕනි නෑ නේ.... නිකං නම ටයිප් කරලා චැටි බොක්ස් එකේ ඕනි දෙයක් දාන්න පුලුවන්නේ...

    ReplyDelete
  2. එහෙම ද...මම එක දන්නේ නෑනේ.... :|
    බොහොම ස්තුතියි සහෝ.... ;)

    ReplyDelete