July 1, 2010

කවුද මෙහෙම කලේ???(PLZ HELP ME)

මම මගෙ බ්ලොග් එකට chatting system එකක් දැම්මා.එකේ මෙහෙම එකක් මොකෙක් ද එකෙක් දලා තියනවා.evil evil evil

මම කැමති නෑ මගෙ බ්ලොග් එක කැත කරගන්න.කරුනාකරලා මට කියනවා ද කවුද මෙහෙම දැම්මේ කියලා.ඒ පුද්ගලයාට මාත් එක්ක මොකක් හරි අමනාපයක් තියනවා නම් මට එක කෙලින් ම කියන්න.smile smile එහෙම නැතුව මෙහෙම ප්‍රසිද්ධියේ කුණුහරුප කියන්න ඕනේ නෑනේ...evil evil

මෙහෙමයි ඒ නොදන්නා පුද්ගලයා මගෙ බ්ලොග් එකේ CHATTING එකේ දලා තියෙන්නේ,



මට කට්ටියම help කරනවා ද මේ පහර බල්ලා ව හොයලා දෙන්න....smile smile wink

මේ පින්තූරය පැහැදිලි නැත්නම් මෙකෙන් බලන්න,smile wink
මෙන්න...

14 comments:

  1. @ Rockey_s එක තමයි.... x(

    මට හිතාගන්න බෑ කවුද මෙක කලේ කියලා... :-/

    ReplyDelete
  2. හහා... “අපි SBU එකෙන්“ කියලත් දාලා තියෙන්නේ!! කවුරු උනත් සිංහල බ්ලොග්කරුවන්ගේ සංසදයට කෙලින්න හදන එකෙක් වගේ :D

    ReplyDelete
  3. uba kunuharupen baninna yanna epa ban

    ReplyDelete
  4. තව shoutbox ගැජට් තියෛනවා ගන්න ඕනෙ තරං.
    http://www.google.lk/search?q=shoutbox

    Moderate කරන්න පුළුවන් එකක් හොයලා දාගන්න.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. @ ඉන්දරේ SUB කියන්නේ මොකක් ද???? :-\

    @ dumasrc ඔව් ඔව් මම එහෙම කරන්න යන්නේ නෑ.මොකද මමනේ මේකේ admin... :D

    @ ශාකුන්තල බොහොම ස්තූතියි සහො...
    මේක කරපූ එකාට නම් හොඳක් වෙන්න නරකයි... x(

    ReplyDelete
  7. එක එක රෝගීන් ඉන්නවනේ..
    එහෙම හිතලා හිත හදා ගන්න. මොඩරේෂන් දාගන්න

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. @ Ansh Lucky Sri Jay ඔව් ඔව්. ඒ වගෙ එකෙක් තමයි මේ... :p

    මට පොඩ්ඩක් මොඩරේෂන් හදාගන්න විදිය කියනවා ද??? :D

    ReplyDelete
  10. To turn on Comment Moderation
    ------------------------------


    Settings>Comments>Comment moderation>always

    (Whoever Doing this type of nuisance must regret about himself.)

    ReplyDelete
  11. මම එක කරගත්තා....
    බොහොම ස්තුතියි සහෝ... :D

    ReplyDelete
  12. එක්කෝ මේවා පුද්ගලික ඉරිසියාවල්, එහෙමත් නැත්තම් SBU එක එක්ක තියෙන තරහක් මහ මෝඩ විදිහට පිරිමහන්න ගත්තු වැරදිච්ච උත්සාහයක්....ගනන් ගන්න එපා... මේ ඉතින් ලංකාවනෙ

    ReplyDelete
  13. @ නීනු සත්‍යා එහෙම වෙන්නත් පුලූවන්.මම Moderation on කරපු නිසා කුණුහරුප comments දැන් බ්ලොග් එකට දාන්න බෑ.එක ලොකු දෙයක්.මේ වගෙ එවුන් හිටියා ම රටක් හැදෙනවා ද???

    ReplyDelete