August 3, 2010

මම බ්ලොග් එක පටන් අරගෙන අදට අවුරුද්දයි...(03/08/2009)

අද වගෙ දවසක තමයි මම මේ බ්ලොග් එක පටන් ගත්තේ.smile අද වෙනකොට නම් බ්ලොග් එක ගොඩක් දියුණු වෙලා.ගොඩක් වැඩ කෑලි එහෙමත් තියනවා.razz smile ඒ මොනවා තිබ්බාත් මට වැඩක් නෑ.මොකද මට වැදගත් වන්නේ ඔබේ අදහස් තමයි.cool smile ඒත් මට ඒ වැදගත් දේ නම් හරි හැටිය ලැබෙන්නේ නම් නෑ.sad sad comment එකක් දාන එක ඔබේ අතේ තිබන දෙයක්.smile ඔබ මෙය කියවලා comment එකක් නොදී ගියාට කිසිම ප්‍රශ්නයක් නෑ.smile මම කැමති හැබැයි ඔබේ අදහසක් මෙයට ලබාදෙනවා නම්...smile smile smile

ඒ කථා ඕනේ නෑ.මම මේ වගෙ බ්ලොග් එකක් පටන් ගන්න හේතුව කියන්නම් කෝ....smile smile

මම ලංකාවේ එක site එකක හිටියා.එකේ Global Moderator කෙනෙක් එක බ්ලොග් එකක් කරනවා.මටත් ආස හිතුනා බ්ලොග් එකක් හදාගන්න ඕනේ කියලා.ඉතින් හැදුවා.smile ඒත් මම බ්ලොග් එක හැදුවා ට මේක හරියට කරගෙන යන්න තරම් තේරුමක් තිබ්බේ නෑ.ඔහොම ටික කාලයක් මොනවාත් කරන්නේ නැතිව තිබ්බා.පස්සේ ෆෙස්බුක් එකේ දී මට ඉස්කෝලේ ඉන්න යාලුවෙක් හම්බවුනා.එයාත් බ්ලොග් එකක් කරනවා.සමහර විට ඔයගොල්ලෝ මෙයාව දන්නවා ඇති.smile wink
මෙන්න ඒ යාලුවා ගෙ බ්ලොග් එක,

.·٠•●๋•දිලීපගේ බ්ලොග් සටහන් •๋●•٠·. /

මෙයා තමයි මට කිව්වේ උබේ බ්ලොග් එක හොඳට හදලා ගමු කියලා.පස්සේ මම මේක හැදුවා.මුල දී නම් දීලිප තමයි බ්ලොග් එක හදලා දුන්නේ.smile පස්සේ මම එක එක videos එහෙම බලලා හදන විදිය හොයාගත්තා.මම විශේෂයෙන් දිලීප ව මතක් කලේ අදටත් ඔහු ගෙන් තමයි මොනවා හරි දෙයක් වුනොත් අහගන්නේ.smile

අද වෙනකොට මම පොස්ට් 29ක් පමණයි දමා ඇත්තේ.biggrin මේ තමයි ඒ පොස්ට් ටික,


1)
මහින්දාගමනයෙන් පසු ලංකාව (මේක තමයි මම දාපු පළවෙනි පොස්ට් එක.හැබැයි මම ලියප් එකක් නම් නෙමෙයි smile)
2) සිරිලක-----sirilaka
3) මගෙ හිතේ තියන දූකට ලිව්ව කවියක්......
4) සිරකරුවෙකුගෙ සිහිනය 1,2,3 සහ එහි විස්තර
5) විරහව
6) ආර්ථික
7) මිරිගුවක්
8) චකිතය
9) නව අලුත් අවුරුද්ද කිරියෙන් පෑණියෙන් ඉතිරේවා......
10) දෙරණ ඩ්‍රිම් ස්ටර් අවසාන මහා තරගය
.
.
.
.
.
.
22) රොක් සින්දු ටිකක්(ඉන්ද්‍රචාපා ගෙ ඇල්බමයත් තිබේ)
.
.
28) චකිතය-Nemesis
29) ඔබේ බ්ලොගයේ දැන්වීම පලකරගන්න කැමති ද????

මම මෙතන නම් දැම්මේ පොස්ට් ටිකයි.කමක් නෑනේ ඔක්කෝම දැම්මේ නැතිවුනා ට???smile ඒ මොනවා වුනත් ඔබ මා සමඟ ම තවදුරත් රැඳිසිටිනු ඇතැයි සිතමි.

cool cool......ඔබට ජය......cool cool

5 comments:

  1. සුබ පැතුම් සහෝ.. දිගටම ලියන්න

    ReplyDelete
  2. හොඳා හොඳා, ගුඩ් ලක් කිව්ව. :)
    ඇත්තටම දැන් කොමෙන්ට් වැටෙන එක නම් ගොඩාක් අඩු වෙලා තමා. ඒ උනාට සැeලෙන්න එපා. දිගටම කරගෙන යන්න. උදව් ඕනෙ නම් අපිත් ඉන්නව උදව් කරන්න.

    ReplyDelete
  3. @ හසී බොහොම ස්තුතියි......

    @ Madhawa Habarakada එල එල
    එක නම් ඇත්ත තමයි.comments නැතිවුනා ම හරිම දුකයි...

    ReplyDelete
  4. එල මචෝ එල මාව මතක් කරලා තියන එක ගැන මම ගොඩක් සතුටුවෙනවා!! උබට ජයෙන් ජය උදව් ඔනින්ම ඔනි වෙලාවක කියන්න.කමෙන්ට් වැටෙන්න නම් ලොකු ලිපියක් ලියන්න වෙයි.උබට හොද නිර්මානාත්මක අදහස් එහෙමත් තියනවා නොවැ :)

    ReplyDelete
  5. @ දිලීප උඹව අමතක කරලා බෑ නේ.උඹනේ මගෙ බ්ලොග් එක හදන්න ගොඩක් උදව් කලේ... ;)

    කොච්චර ලොකු ලිපි දැම්මත් වැඩක් නෑ.මොකද මම දැකපු සමහර දේවල් වලින්.මම පොඩි ලිපියක් දැම්මා free sms යවන එකක්. එකට මට comments 22ක් හම්බවූනා.
    මේකේ ඉන්න ගොඩ දෙනෙක් කැමති තමන් ට උදව්වක් වන දෙයකට comment එකක් දාන්න.

    ReplyDelete